بازاریابی در حوزه طراحی لباس
نوشته شده توسط : worldmarketing

چگونه می توانم به عنوان یک طراح لباس کار خود را شروع کنم؟
مانند هر کاری در نمایش تجاری ، هیچ جایی بهتر از پایین برای شروع وجود ندارد.

به گفته کریستینا اسپیریداکیس ، طراح لباس در "High Maintenance" HBO ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است "شروع به عنوان دستیار PA و تا آنجا که می توانید با طراحان لباس ملاقات کنید. تجربه لباس محلی بودن - این کار بسیار سختی است ، کار جسمی زیادی است - اما آنچه را که قرار می دهید از آن خارج می کنید ... وقت خود را بگذارید ، کار خود را بیاموزید و پیشرفت کنید. "

چگونه مشاغل PA را پیدا کنیم

ژن لاکین ، طراح لباس و استاد طراحی مد در پرات ، این احساس را بازگو می کند. "این بسیار زیبا است که بگویید ،" اینجا 10 کاری است که می توانید انجام دهید تا یک طراح لباس شوید "، اما به این ترتیب کار نمی کند. اما چیزی که من به مردم می گویم این است: "همیشه بگویید بله." اگر فرصتی پیش آمد ، آن را بگیرید ، دنبال آن بروید ، آن را امتحان کنید. در غیر این صورت ، هرگز نمی دانید. "

با احترام از Marvel یا صفحه ای از کتاب برنده اسکار روت ای. کارتر را بردارید و تئاتر را شروع کنید. او می گوید: "کار در تئاتر راحت تر است و به شما یک شخصیت عالی برای شخصیت پردازی ، شکستن فیلمنامه و درک بازیگران می دهد." "شما بلافاصله می بینید که [لباس] چگونه بر مخاطب تأثیر می گذارد. واکنش را می شنوید. در فیلم ، نمی توانم خنده مردم را بشنوم مگر اینکه بخواهم آن را در سینما ببینم. این یک زمین تمرین عالی است. اینگونه یاد گرفتم این زرق و برق هالیوود نیست ، جایی که شما ستاره های آن هستید ، اما من فکر می کنم در واقع یک نگاه ناب از هنر طراحی لباس است. "
برای اینکه یک طراح لباس باشم به چه آموزش ها و مهارت هایی نیاز دارم؟
در سطح فنی ، شما باید در طراحی مهارت داشته باشید و دارای غرایز خلاقانه قوی ، با چشم عالی برای جزئیات و درک رنگ و طرح باشید. تجربه پارچه ، خیاطی ، ساخت الگو و تناسب نیز ترجیح داده می شود.

و گرچه هیچ مدرک و مدرک خاصی برای تبدیل شدن به یک طراح لباس لازم نیست ، بسیاری از متخصصان برای طراحی به کالج می روند. برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیاری وجود دارد که به طراحی لباس ، آموزش فنی ، کارآموزی و فرصت ها اختصاص دارد. برخی از موسسات مورد توجه تر شامل مدرسه هنرهای Tisch ، مدرسه هنرهای دراماتیک USC ، مرکز دیوید C. Copley برای مطالعه طراحی لباس در UCLA ، مرکز مطالعات مداوم مداوم موسسه فناوری مد و موسسه پرات هستند. .

طراحان لباس همچنین دانش گسترده ای در مورد لباس های دوره و انواع لوازم جانبی لباس از جمله کلاه ، کلاه ایمنی ، کفش ، ساعت و سلاح دارند. تبحر کامل در تاریخ ، فیلم ، فیلم سازی ، عکاسی ، ادبیات ، معماری ، نویسندگی ، رشد شخصیت و ساختار داستان مهمترین مزیت آن است زیرا بخش عمده ای از کار تحقیق است. شما باید توانایی جمع آوری و غربال کردن مقدار زیادی از اطلاعات را داشته باشید.

کمتر فنی اما به همان اندازه مهم ، شما باید یک رهبر غیر قابل تخریب باشید ، علاوه بر یک میلیون وظیفه ، مهلت و رفع سریع. کار تحت فشار اجتناب ناپذیر است. شما باید کاملاً منظم ، خوش صحبت ، توصیفی ، تحلیلی ، قابل اعتماد ، غیر خودخواه باشید ، می دانید چگونه باید در یک مجموعه رفتار کنید و باید با بازیگران کنار بیایید زیرا درصد زیادی از کار شامل همکاری های نزدیک و چت های عمیق در مورد روند کار با آنها.

مرتبط 8 برنامه طراحی لباس برتر مسیر شغلی یک طراح لباس چیست؟
هیچ مدرک و مدرک خاصی برای کار لازم نیست و طراحان لباس به طور کلی با سوابق تحصیلی مختلف در موقعیت قرار می گیرند. بسیاری از رشته های دیگر در زمینه فیلم ، تئاتر و هنر از جمله مد ، طراحی تئاتر ، بازیگری و طراحی گرافیک وارد این بخش می شوند.

لاکین می گوید: "یکی از کلاس هایی که من در FIT تدریس می کنم مربوط به ایجاد شغل است." "اولین چیزی که من به افرادی که در این کلاس شرکت می کنند می گویم این است که هیچ برگه ای برای ثبت نام وجود ندارد ، هیچ لیست گلوله ای وجود ندارد ، هیچ مسیری وجود ندارد که هر طراح برای رسیدن به مکان خود طی کند ... هر فرد از نقطه ای متفاوت وارد آن می شود. "

یک موضوع مشترک برای طراح لباس نوپا این است که قبل از فرود آمدن در کنفرانس برتر ، به عنوان یک دستیار زحمت کش لباس یا کارآموز کمد لباس پیدا کنید و از نردبان به دستیار دوم طراح لباس ، دستیار طراح لباس و سرپرست لباس بروید. با این حال ، یک کار PA یک پایه عالی برای هر کسی است که می خواهد در فیلم ، به ویژه در طراحی لباس حرفه ای شود.

↑ بازگشت به بالا
از کجا می توانم به عنوان طراح لباس کار پیدا کنم؟
طراحان لباس می توانند از طریق ارتباطات ، شبکه حرفه ای و تابلوهای کاریابی کار پیدا کنند.

در حالی که طراحان لباس می توانند در بسیاری از شهرها از تئاتر منطقه ای گرفته تا تولید فیلم های محلی / مستقل فرصت هایی پیدا کنند ، مراکز اصلی نیویورک ، لس آنجلس و تورنتو هستند. با وجود این ، هنگامی که به آنجا رسیدید ، خواهید دید که این یک زمینه کاملاً رقابتی است ، بنابراین در تئاترهای محلی خود ، فیلم های کوتاه ، تابلوهای شغلی (مانند Backstage!) و از طریق ارتباطات شخصی به دنبال کار باشید. تا آنجا که ممکن است تجربه عملی کسب کنید و هرگز شبکه را متوقف نکنید.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: